i love mercedes benz

Ce au in comun fashion-ul si masinile de lux? Design-ul si culoarea.

Campania de pe Instagram, Make Your Own Mercedes, mi-a atras atentia in momentul in care am vrut sa vad ce campanii au fost pe Instagram de-a lungul timpului. Imi plac masinile. Imi plac motoarele. Imi place moda. Astea au fost inainte de pasiunea mea pentru teatru si pentru film.

De ce mi-a placut? Pentru ca am putut sa imi fac propriul meu Mercedes. Mi-am ales culoarea, rotile si capota iar la final am avut propria mea masina.

Am apreciat varianta aleasa de cei de la Mercedes. Au facut un studiu inedit, au vazut care sunt preferintele oamenilor, au folosit vedete precum Ricky Fowler si Tyler James Williams, si au incheiat cu o serie de concerte, invite-only, in noua orase, Merceds Benz Evolution.

Tu stii ce Mercedes ai vrea sa ai?

Try: @GLA_Build_Your_Own on Instagram.

mercedes

 

 

Lasă un răspuns

