serban gomoi

De fapt, totul a început când am dat la liceu. Pentru că nu îmi plăcea matematica, am intrat la un liceu groaznic, slab cotat, unde făceam matematică şi alte materii tehnice care nu îmi plăceau. Singurul lucru care mi-a plăcut acolo, a fost că am putut să fac teatru. Pe vremea aceea – vorbim de anii 2000 – contau foarte mult activităţile extraşcolare, deoarece erau concursuri între licee şi se dădeau nişte grade. Acestea se obţineau în funcţie de activităţile extraşcolare pe care le aveau. Liceul acesta nu avea nimic. Erau acolo, un băiat şi o fată care terminau clasa a XII-a – unul din ei chiar mi-a fost coleg ulterior- şi au înfiinţat o trupă de teatru. Au pus un anunţ în holul liceului că se fac audiţii pentru acea trupă şi eu aş fi făcut orice, doar ca să nu stau la ore!

Aici puteti citi tot interviul.

Lasă un răspuns

