amy

Am fost sa vad Amy din curiozitate. In afara de cateva melodii, nu stiam mare lucru despre ea. Cum nu ascult niciodata versurile si toata lumea spunea ca sunt scrie din realitatea ei, din ceea ce simtea ea, am mers.

De fapt, adevarul este ca am vrut sa vad doi oameni pe care ii iubesc foarte mult si care erau acolo. Ileana si Dan. Amy putea sa mai astepte putin inainte sa dispara. Sa ma lase sa o descopar asa cum merita. Am trait timp de doua ore povestea ei. Am fost acolo. A fost naturala, autentica. Lume se batea pentru ea. Amy era o fata care dorea sa fie iubita. Iubirea era un drog, care nu a distrus-o. Insa drogurile adevarate, da. Nu isi dorea sa fie celebra, dar a devenit. Fragilitatea ei era autentica. Vocea ei a impresionat milioane de oameni. Premiile pe care le-a castigat au facut-o ‘most wanted girl’. In esenta era o fata care nu isi dorea lucrul acesta. Pentru ca lucruri de genul asta te ridica si te doboara.

Amy. O poveste trista, cu mult adevar.

amy-winehouse-poster-350

Din 18 septembrie in cinematografe.

4 responses to “amy

Lasă un răspuns

