activ ad #15

ACTIV AD a fost locul in care am crescut, am invatat, am ras si am plans. Citind interviul din IQads, sufletul mi s-a umplut de bucurie – nu din cauza statementului ‘multumiri ca la Oscar’ – ci pentru ca mi-am amintit de mine, de ei si de noi in general.

As vrea sa pastrez sentimentul asta in suflet mult timp de-acum incolo.

Aici puteti citi interviul in intregime.

Iar mai jos, puteti vedea ‘copiii’ agentiei. Nu sunt mare amatoare de pisici, dar la ACTIV AD am invatat sa le iubesc.

4 responses to “activ ad #15

Lasă un răspuns

