zolty II

La sfarsitul lunii februarie aflasem de gestul frumos pe ca vrea sa il faca Zolty si despre care am scris si eu: Zolty şi-a cumpărat acum ceva timp un scaun electric, care să-l ajute să se deplaseze. Între timp, a primit altul mai performant, iar acum vrea să doneze scaunul lui vechi cuiva care are nevoie de el. Problema ar fi că scaunul are nevoie de nişte acumulatori, care costă în jur de 1500 de lei, dar şi de cineva care să suporte cheltuielile de transport ale scaunului către câştigător, aşa că ne-am gândit să găsim un sponsor care să ne ajute cu aceste două neajunsuri.

Eforturile comunitatii mari si frumoase, asa cum a fost numita Blogal Initiative, de catre sponsorul gasit prin ajutorul unui blogger, nu au fost in zadar. Astfel, prin intermediul lui Eugen, de la pezevenchi.ro, am aflat ca sponsorul este Grup media TVSat din Buzau si cuprinde televiziunea regionala TV SudEst, televiziunea locala TVSat, postul regional de radio Radio Boom si publicatia Scurt pe 2.

Doresc sa multumesc pe aceasta cale mamei mele care este buzoianca si care mi-a spus demult ca oamenii de-acolo sunt oameni frumosi. Si eu am crezut-o, desi nu prea stiam multi din zona aceea, iar acest lucru mi-a fost confirmat inca o data prin gestul nobil facut de media TVSat.

Felicitari voua, celor care v-ati implicat, si sponsorului ca nu a ezitat sa va sustina.

Si vorba lui Zolty: multa sanatate!

 

One response to “zolty II

Lasă un răspuns

