ce am citit in 2014

Asteptam si anul acesta initiativa frumoasa a lui Cristi si iata ca s-a intamplat.

Am raspuns cu aceeasi placere provocarii de a-mi face un top personal al cartilor citite si sunt nerabdatoare sa vad biblioteca bloggerilor din 2014.

Asadar, iata ce mi- a placut mie in 2014:

1 Camera Emma Donoghue Editura Trei 11
2 Trilogia Millennium Stieg Larsson Editura Trei 10
3 The Broker John Grisham Century 9
4 Eva Luna Isabel Allende Humanitas Fiction 8
5 Quo Vadis Henryk Sienkiewicz Editura Univers 7
6 Matusa Julia si condeirul Mario Vargas Llosa Humanitas 6
7 Razbunarea se imbraca de la Prada Lauren Weiserberg Polirom 5
8 Inima de caine Mihail Bulgakov Polirom 4
9 Paradox despre actor Denis Diderot Nemira 3
10 Escrocul sentimental Jaime Bayly Nemira 2

Am mai citit toata bibliografia clasei a VII a si am facut si comentarii, iar pentru imbunatatirea cunostintelor am citit urmatoarele (ordinea este aleatoare):

  1. Tehnici de manipulare – Bogdan Ficeac
  2. Istoria literaturii franceze – Sorina Bercescu (pana in anul 1970)
  3. Strategii de marketing – Gerald A. Michaelson, Steven W. Michaelson
  4. Pozitionarea pentru un loc in mintea consumatorului – Al Ries, Jack Trout
  5. Noua pozitionare – Jack Trout, Steve Rivkin

Mai sunt si altele, dar acestea mi s-au parut cele mai bune din tot ce am citit anul trecut.

Voi v-ati facut un top personal?

2 responses to “ce am citit in 2014

Lasă un răspuns

