in cautarea Aurorei B.

[…] Întreb o doamnă mai învârstă care-mi spune că foile de plăcintă sunt de fapt nişte prăjituri tradiţionale ce se fac în casă, cam în orice familie din Norvegia, că sunt cu scorţişoară sau cu brânză şi că are 74 de ani dar n-a mâncat ceva mai bun toată viaţa ei. Întreb pe care mi le recomandă şi-mi arată unele pe care le cumpără şi ea, cele cu scorţişoară. Zâmbeşte aprobator, foarte sigură pe recomandarea sa. Între timp vânzătorul se întorsese cu încă câteva pachete. Îmi cumpăr şi eu unul. Bătrânica şi-l desface pe al ei şi-mi oferă o bucată. Îi spun că mi-am luat şi eu. Râde şi mă îndeamnă să rup: „Abia aştept să mănânc din ea. Hai să împărţim momentul ăsta.”

Haideti sa impartim momentele acestea!

Ceea ce am scris mai sus este un fragment din jurnalul de calatorie  In cautarea Aurorei B., scris de actorul Dan Lupu, pentru LiterNet.

Puteti citi tot jurnalul, aici.

3 responses to “in cautarea Aurorei B.

Lasă un răspuns

