pr film&actors

Despre aceasta initiativa extraordinara, PR Film&Actors, am aflat prima data de la o revista draga mie, Biz.

Acolo am citit despre cea de-a doua sesiune de workshop-uri NAKED PR. In plus, am vazut ca fata de prima editie, exista si un workshop despre actori si film, ceea ce m-a bucurat foarte tare.

Suntem in 25 aprilie si deja a avut loc a 4 a intalnire din cadrul cursului. Atmosfera este minunata si as dori, asa cum bine spunea Alina, sa nu se termine niciodata! Intalnirile au loc o data pe saptamana, la Bier Hof. Un loc ideal, din punctul meu de vedere, si al altora, pentru ca imi place berea. Si fiecare sesiune se prelungeste, la o bere.

Mai avem 3 intalniri. Avem de promovat un tanar actor talentat si foarte putin cunoscut. Am colegi – prieteni minunati. Avem invitati deosebiti si o avem pe Ileana Cecanu. Despre ea imi este cel mai greu sa scriu, pentru ca nu as sti cu ce sa incep. Imi doream de foarte mult timp sa o cunosc. Mi s-a indeplinit visul. Si mai mult decat atat, sunt si eleva ei. Este minunata! Intr-un fel, fiecare din noi o cunoaste. Trebuie doar sa te gandesti la Despre oameni si melci, Cainele japonez sau Ramai cu  mine si iti dai seama cine este si ce face. Sau poti sa vezi aici.

Mai avem putin si terminam workshop-ul. Avem oameni deosebiti langa noi, intalniri captivante, teme provocatoare si dupa toate astea, ramanem cu o exeprienta unica.

I think this is the beginning of a beautiful friendship

cei 9 fantasticisursa foto: Facebook

 

4 responses to “pr film&actors

Lasă un răspuns

