biblioteca bloggerului roman

Ziua de 4 martie este cu siguranta una dintre cele mai frumoase din aceasta saptamana! Dupa ce ieri am aflat castigatorii premiilor Oscar, astazi este randul bloggerilor de a face cunoscut topul cartilor citite in anul 2013.

Acesta frumoasa initiativa ii apartine lui Cristi desigur, la care au participat multi bloggeri – si eu fireste – care ne-a multumit si ne-a anuntat ca vom repeta minunata isprava si anul acesta!

Dragi bloggeri cititori,

La multă muncă ne-aţi pus, zău… Căci nu mi-am putut imagina, în capul meu cel creţ, că o să reacţionaţi atât de frumos la provocarea mea cu Biblioteca Bloggerului Român… :)) Respect, sunteţi nişte minunaţi!

Am reuşit, după multă trudă (aşa, printre picături, căci treburile de zi cu zi ne-au năpădit în ultima vreme…), să centralizăm lista cu cărţile pe care le-aţi nominalizat. 

Mulţumirile mele merg către Sonia Spătariu, cea care a prestat o muncă titanică de centralizare. Motiv pentru care îi rămân recunoscător, ca un chinezu ce sunt 🙂

Îi mulţumesc şi lui Cristi Florea pentru infograficul pe care îl vedeţi şi care sper să vă placă 🙂

Mai mult, multe mulțumiri aș dori să se ducă și către Popa Cornelia Crina Razvan GiulaAndrei Aronet și Denisa.

Si ca sa vedeti ce minunati sunt bloggerii si ce carti au citit in 2013, aveti atasat excelul cu toate propunerile lor aici.

biblioteca_bloggerului_roman_infografic

2 responses to “biblioteca bloggerului roman

Lasă un răspuns

