unCRACIUN la UNTEATRU

Unul dintre teatrele foarte dragi mie – nu numai ca este cald si primitor, dar are niste spectacole excelente – este UNTEATRU.

UNTEATRU e un gând care a legat oameni într-un proiect cultural curajos .S-a născut din dorința de a face posibilă întâlnirea oamenilor cu teatrul, acasă, un teatru într-o casă. O casă fără poveste, sub acoperișul căreia teatrul increat își așează istoria ca într-un creuzet în care se topesc și se contopesc idei.

Ne-am găsit un loc în vechiul București, într-o casă cu ceai, cărți și teatru, între pereți de cărămidă îmbrăcați în pânze negre. Nu i-am dat un nume, am singularizat și am obținutUNTEATRU -am sudat cuvintele pentru trăinicie.

Teatrul  UNTEATRU a respirat pentru prima oara pe 25 iulie 2010 , nascandu-se din entuziasmul regizorilor: Andrei si Andreea Grosu.

Anul acesta este a 4 a editie a Campaniei unCRACIUN la UNTEATRU si sunteti asteptati in serile cand sunt spectacole, adica joi, vineri, sambata si duminica, sa donati dulciuri si jucarii pentru copii.

Mai multe despre aceasta campanie, gasiti aici.

4 responses to “unCRACIUN la UNTEATRU

Lasă un răspuns

