freak show

Le Freak, c’est chic.

Have you heard about the new one- man show?

Listen to me, I’m sure you’ll be amazed.

Big fun to be had by everyone. Allow him, he’ll show you the way.

In cateva cuvinte – Freak Show – ul lui Florin Piersic Jr. este un spectacol unic in Romania!

Actorul revine cu un one-man show, pe scena de la Godot Café-Teatru, dupa 11 ani de la Sex, Drugs, Rock&Roll al lui Eric Bogosian. Cu acel spectacol a si castigat Cel mai bun actor al anului 2002, la Gala UNITER.

De data aceasta, timp de aproape 2 ore,  uimeste prin interpretarea absolut perfecta pe care o ofera, prin text, scenografia simpla si fluiditatea spectacolului.

Mi-a placut foarte mult ceea ce s- a intamplat in Godot sambata seara. Am avut emotii, am ras, iar la final am apaludat, cu niste lacrimi in ochi ce-i drept. Era exact cum ma asteptam!

Pana sa vad spectacolul, m-am tot intrebat de ce Freak Show. Raspunsul l-am aflat la final.

Era titlul perfect!

 

5 responses to “freak show

Lasă un răspuns

