jurnal de cheltuieli

Am acceptat cu mare drag provocarea pe care Cristi [aka Chinezu] a lansat-o luni, Saptamana bloggerului chibzuit.

Adică timp de o săptămână o să îmi notez fiecare bănuţ pe care îl dau, cui îl dau, pe ce îl dau, la ce oră îl dau, adică notez tot, nu o mai lungesc. Şi la finalul săptămânii o să fac un bilanţ al cheltuielilor mele personale. Şi o să trag nişte concluzii. Care, sunt absolut sigur, o să mă doară rău. Rău de tot. În fiecare zi o să scriu raportul financiar (sau cum să îi zic) al zilei anterioare. Şi discutăm pe el.

Perfect! am zis. Cred ca imi trebuia un jurnal al cheltuielilor, ca sa vad ce e inutil si trebuie scos din lista. Vedem ce iese, la final.

Luni:

–          cafea Luca (langa ASE) – 2 ron

–          pranz de la impinge tava (str. M. Eminescu) – 15 ron

–          cina (Irish Pub Titulescu) – 39 ron (o bere inclusa)

–          tigari – 14,5 ron

–          bere (pentru prima emisiune Brandu’ Lu’ Chinezu’, se urmareste cu laptop in fata si cu bere) – 10 ron

Total: 80,5 ron

Putin cam mult pentru o zi de luni. As putea sa renunt la cina cea din Irish Pub, ca la bere in niciun caz.

5 responses to “jurnal de cheltuieli

Lasă un răspuns

