#așașishow

Trupa Vank, asa se numea cand am descoperit-o eu prin 1999, m-a fermecat, pur si simplu!

De fapt, Fermecata danseaza a fost piesa de rezistenta. Eram intr-o dimineata in camin, eram studenta pe-atunci, si l-am vazut pe Cornel Ilie in studio, la un matinal. Vorbea despre ultimul lor album si cerea telespectatorilor o parere despre cum sa fie videoclipul acestei piese. Si si- a lasat adresa de mail.

Creativa cum sunt, placandu-mi muzica lor in general, iar piesa aceea in mod special, i-am trimis un mail, in care ii spuneam in cateva randuri cum vad eu videoclipul piesei. Nu imi mai amintesc foarte bine ce i-am scris lui Cornel, dar am discutat pe subiectul acela. A fost momentul cand ne-am cunoscut, oficial.

Am urmarit evolutia trupei de-a lungul timpului si pot sa spun ca nu m-a dezamagit.

Cand a trebuit sa descriu intr-un cuvant Vunk, am scris legat laborator de sentimente. Ca sa fie doar un singur cuvant! Ceea ce am afirmat este adevarat. In muzica lor si in versuri, s-au pus atat de multe sentimente, incat poti sa le experimentezi o viata intreaga si niciodata nu ti-ar iesi la fel si nici nu te-ai plictisi!

Ideea de tine un jurnal al concertului, mi-a placut enorm. E palpitant sa fii alaturi de ei in timp real, sa impartasesti emotii, tristeti sau bucurii. Este un proiect Vunk si Urban.ro si este un proiect unic pe piata online din Romania. Este parte din succesul celui mai mare concert al trupei din acest an, 31013#asasishow.

Special request: daca stie cineva unde pot vedea videoclipul de la Fermecata danseaza, sa-mi zica si mie. Eu l-am cautat si nu l-am gasit.

4 responses to “#așașishow

Lasă un răspuns

