aylin

Pe Aylin Cadir o stiam de mai multi ani de cand canta in Pops.

[Pops este o trupa care a luat fiinta in urma unor preselectii pentru A.S.I.A.]

Am vazut-o recent, intr-o piesa de teatru pe scena de la Godot Cafe-Teatru. Mi-o inchipuiam aceeasi fetita, din 2000 si ceva, poate un pic mai matura. Ramasesem la o imagine din Pops, cumva.

O mai vazusem ce-i drept, prin Cafeneaua Nottara de vreo doua – trei ori si cam atat. Ceea ce am remarcat si-atunci si-acum recent, au fost naturaletea si voiosia ei. Fata chiar are un ras molipsitor!

Despre noul ei stil de muzica, am aflat de pe blogul lui Chinezu .

Aseara, Chinezu – Mare maestru de ispravi 2.0 – a organizat un concert pentru bloggeri. Un concert Aylin pentru bloggeri. Ceea ce am auzit, atmosfera si oamenii mi-au placut foarte tare!

Aylin – Chemistry

Aceasta este doar una din frumoasele isparvi ale lui Cristi China –Birta [aka Chinezu], care a spus foarte cinstit eu cand am auzit-o pe Aylin cantand, mi-a palcut. Si am decis sa o promovez!

INFO oficial: Din 23 septembrie in fiecare luni, marti, miercuri si vineri, il puteti vedea  in propriul show de televiziune Brandu’ Lu’ Chinezu’.

One response to “aylin

Lasă un răspuns

