capsula lu’ chinezu

Mi-a placut foarte mult ideea de capsula. Evident, m-am gandit la capsula timpului, ceea ce de fapt, asta si reprezinta. Mi-am dat seama ca imi ofera posibilitatea de a ma exprima. Intr-un mod absolut subiectiv.

Capsula lu’ Chinezu. O doza de bere plina cu idei. Idei care vor fi reluate si discutate la o bere, evident, peste 5 ani.

Din punctul meu de vedere, sa faci o proiectie a unor fapte, a ceea ce va face o persoana peste 5 ani, e dificil. Nu imposibil, dar dificil. In cazul lu’ Chinezu este si mai dificil. Pentru ca el face multe si bune. Nu, nu e o gluma si nici nu fac afirmatii gratuite. Incerc doar sa dau o definitie a tot ceea ce face, iar mai apoi sa fac o previziune.

Ceea ce face, reprezinta o suma de gesturi si activitati frumoase. Mare maestru de ispravi i se potriveste foarte bine. Este semnatura lui acum si va fi si peste 5 ani. Cred ca pentru a avea un impact mare, nu zic foarte mare, desi aici bat, asupra unor oameni peste timp, trebuiesc in primul rand mentinute niste constante. In cazul de fata, constantele sunt valorile lui, Toate lucrurile frumoase pe care le face. Prin vorbe si prin fapte.  Din cate il citesc eu – adica am citit cam tot ce-a scris pana acum – acest lucru se intampla si in momentul scrierii. Cu siguranta ca se va intampla si peste 5 ani. Si ca sa fie si de mai mare impact si valoare, la toate aceste constante se adauga un 5-10% de alte lucruri minunate. Unde il vad eu?

Gandindu-ma, imi vine in minte ceva de genul: minutul de atentie. Prin minte se deruleaza rapid niste filmulete: minut de business, de social media, de blogging, scoala de social media, scoala de blogging, etc. Gandurile se opresc brusc si vizualizez Un chinez ca tot romanul. Asa scrie la el pe site. Recapitulez tot ce am aflat eu despre el. Si gandul ma duce la:

berea lu chinezu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da! O bere pur romaneasca. Mare amator de bere, ar putea sa aiba propria marca de bere. Asa cum si-o doreste. Mai punem putin suflet si ganduri bune si peste 5 ani bem Berea lu’ Chinezu.

One response to “capsula lu’ chinezu

Lasă un răspuns

