fashion and the city

Asta în varianta englezească, Fashion and the City!

De fapt, o să fie Oraşul şi moda şi nu va fi un o copie a seriei de succes Sex and the City, ci mai degrabă prezentarea unor situaţii despre modă şi oraşe în general. Cel mai des, situaţiile vor fi din Bucureşti. Dar nici oraşele pe care le voi vizita în ţară sau în străinătate nu vor scăpa.

Nu sunt victima modei sau fashion icon sau fashion ceva. Nu lucrez nici măcar în domeniu, dar am nişte cunoştinţe şi gusturi rafinate. Atât. Şi mai ştiu câte ceva despre ce se poartă şi ce nu. Nu o să am aroganţa de a spune că o inventez eu, sau că sunt critic de modă. Nu.

Pur şi simplu mă lovesc zi de zi de situaţii, unele ciudate rău, altele chiar plăcute, şi de aici mi-a venit ideea cu Oraşul şi moda.

2 responses to “fashion and the city

Lasă un răspuns

