stiri de-acasa

Cand pleci din locul in care te-ai nascut si in care ai crescut, si faci lucrul acesta cu vreo douazeci de ani in urma, esti intotdeauna sensibil cand auzi ca in orasul tau, satuc sau comuna ce e, se intampla niste lucruri cu care tu deja esti mult prea obisnuit. Si pe care tu le simti altfel, diferit, de cei care locuiesc acolo.

Eu am plecat de aproape douazeci de ani de-acasa. Norocul meu ca ‘acasa’ este aproape de Bucuresti.

Despre Stiri din Campina am aflat recent. Am aflat din comentrariile uneia dintre postari, din rand in rand, ca sa zic asa.

Am intrat pe site si chiar m-am simtit ‘ca acasa’.  M-am plimbat putin prin paginile lui si am redescoperit o parte din frumusetea orasului in care m-am nascut si in care am copilarit. Este o frumusete desavarsita. Niciun alt loc nu i-ar putea lua locul vreodata!

Am devenit parteneri si am convenit sa schimbam impresii ori de cate ori avem ocazia.

I think this is the beginning of a beautiful friendship!

4 responses to “stiri de-acasa

  • andra

    sincer sunt profund impresionata de ceea ce am citit mai sus si nu credeam ca doar eu as putea gandi ceva de genul atunci cand esti plecat undeva departe de orasul tau sau anumite lucruri care sa ti se arate din orasul tau pur si simplu m-ai lasat fara replica iti multumesc foarte mult pentru postarea respectiva pot spune ca si eu ar trebui sa te rasplatesc cu aceeasi moneda dar nu stiu care sa fie moneda mea de schimb fata de tine

  • Adi

    inca o data Georgiana dovedeste ca este un om deosebit 🙂

Lasă un răspuns

