opposites attract

De doi ani vad piesa si in continuare sunt fascinata de ce se intampla pe scena!

Replici ca Robert!, de cat timp ne stim noi doi, e ceva in neregula cu asta si nu stiu ce!, sau iar eu nu am nevoie de un barbat, ca are nevoie de o femeie, care n-are nevoie sa aiba cineva nevoie de ea! ma indragostesc de fiecare data de piesa si cu greu ies din ea.

De doi ani incerc sa-i dau o definitie. Definitia Opposites Attract. Si nu am reusit pana acum.

In aceasta seara a fost ultima reprezentatie, pentru mine prima, din aceasta stagiune. A fost un spectacol superb!

Nu spun lucrul asta pentru ca sunt prietena cu actorii din distributie. Am stat si mi-am adunat gandurile, cele din seara asta si de acum doi ani, si mi-am dat seama ca este genul de spectacol care are o chimie a sufletelor si ca spectacolul care are totul si ofera perspective!

Este un laborator de sentimente! Ziceam eu mai demult ca este despre chimia sentimentelor dintre doi oameni. Dar laborator de sentimente, se potriveste si mai bine!

8 responses to “opposites attract

  • Adi

    Anul viitor se va mai juca piesa?

  • andra

    foarte interesanta piesa si eu sunt la fel atunci cand spre exemplu pun atat de mult suflet pe o piesa ….sa speram ca se va ma juca piesa si in viitor si va avea mult mai mult impact si va ramane mereu ceva ideal daca as putea sa spun asa

    • georgiana ene

      o sa se mai joace.
      intotdeauna va fi ‘altfel’, sa zic asa. niciodata nu e la fel.
      evident, textul ramane acelasi, dar jocul si ceea ce transmit actorii, nu e niciodata la fel.
      difera emotiile, trairile, ceea ce simtitm, de la un spectacol la altul.

  • andra

    saptamana aceasta a avut loc si la mine la campina o piesa de teatru pe nume badaranii in regia lui Dan Tudor.A fost incantator sa merg la aceasta piesa desi acum am inteles ca sa schimbat numele sau ceva daca iti spune de celebrul Mircea Albulescu care a fost prezentat ca cetatean de onoare al orasului

    • georgiana ene

      si teatrul nu se mai numeste ‘teatrul proiect campina’ se numeste mircea albulescu :).

      eu sunt din campina. stiu ce se intampla pe-acolo. stiu si ‘badaranii’, nu ma da pe spate.

  • andra

    auzi daca iti propun sa facem un schimb de linkuri care sunt adaugate pe blogul tau eu inca nu am decis sa fac asta asa ca tu ai fii prima cu care as face acest lucru …site-ul este http://stiricampina.info updat mai mereu cu ceea ce se intampla in orasul nostru dar si in zona astept un raspuns din partea ta o zi buna in continuare sa ai

Lasă un răspuns

