high class

Bine ati venit in vizita in lumea High Class as zice, dupa ce am vazut cine sunt gazdele!

Trebuie sa fie o experienta foarte interesanta sa mergi in Hunedoara, tara furnalelor (asa imi aduc eu aminte ca se produceau milioane de tone de otel, cocs, etc), sa vezi Castelul Corvinilor si sa bei bere!

Si nu numai! La bere mai am de facut un comentariu. Nu bei bere cu oricine!

Dragilor care cititi aceste randuri, vreau sa va spun ca berea se bea alaturi de un om care pe mine ma fascineaza pur si simplu! O sa am ocazia sa il cunosc, sunt convinsa, insa pana atunci scriu despre experienta in HD. Este vorba despre initiatorul Blogal Initiative, Chinezu, asa cum il stie toata lumea.

Pentru ca imi place sa citesc ce scrie, de data asta scriu si eu despre vizita in HD pentru ca imi place sa-i fiu alaturi in diferitele experiente online, pe care le povesteste.

Asadar, vizita in HD 2013 este un eveniment organizat de Denisa si Sebastian Bargau si HD Travel. Proiectul este sustinut de Primaria Orasului Simeria, Agentia de turism TOC International, Best Hotel Hunedoara, Cred ONG, CastelulCorvinilorHD.ro si Webbusiness.ro.

Minunat!

P. S. am citit ca in urma cu aproape trei luni s-a redeschis Casa de Cultura a Studentilor. Dupa sapte ani. Cu o piesa de teatru clasica Titanic Vals. Asta ar fi un alt motiv de mers in vizita. In HD.

Lasă un răspuns

