între acte

Ati vazut vreodata un mare actor jucand un rege? Pe langa el, ai impresia ca regii adevarati nu prea au talent.  (Radu Beligan)

Eu l-am vazut jucand pe marele actor, Radu Beligan. Ultima data in Egoistul, piesa, care inca se mai joaca si in care joaca Maestrul Beligan. Am fost impresionata de public! Abia respira. Maestrul nu poate sa vorbeasca foarte tare, abia se aude – intr-o sala cu aproape o mie de locuri, iar in momentele cand se schimba decorul este ajutat de doi tineri. Emotionant!

Piesa in sine nu m-a dat pe spate. Comedioara de moravuri, reconfortanta! Insa prezenta Maestrului pe scena este tot ceea ce conteaza!

Cand trebuie sa vorbesc despre Radu Beligan, nu prea stiu ce sa zic. Pentru ca mi se pare ca orice, dar absolut orice as zice nu e suficient. Ce pot sa spun? Ca a jucat in multe filme, multe piese, in multe teatre, ce este foarte bun, ca a scris si montat? Ca are alaturi si tineri si varstinci deopotriva, ca la varsta lui este remarcabil si ca se pregateste de lansarea unui nou volum?

Da, pot sa fac asta. Între acte este volumul pe care il lanseaza Editura All pe 1 iunie, la Salonul de carte Bookfest, de la Romexpo, in prezenta autorului.

Be there!

Aceste însemnări sunt desprinse dintr-un blocnotes în care de ani de zile consemnez observații care răspund nevoii de proprie cunoaștere, de dialog cu mine însumi și de aducere aminte. Câteva dintre filele lui au apărut în editorialele ziarelor, ori în Caietele Teatrului Național. Altele, cele mai multe, se tipăresc pentru întâia oară“, scrie Radu Beligan, în prefaţa cărţii ’Între acte’.

4 responses to “între acte

  • Alma

    Eu nu am avut ocazia sa-l vad pe Maestru pe scena, dar i-am mai prins niste aparitii pe la TV. O sa merg si eu la Bookfest, clar. L-am ratat prea des si „pe sticla” nu e fun. Tocmai bine ca dupa eveniment ma duc in Herastrau la tenis. Pe langa teatru ce iti place? Esti o persoana activa, faci miscare? Poate ca te intereseaza concursul de pe Merita Citit unde Tabara de Tenis ofera un antrenament cu initiere in tenis.
    Ultima carte pe care am citit-o a fost a lui Chirila. La vreo piesa in care a jucat el ai fost?

    • georgiana ene

      foarte bine ca vii la Bokfest :). eu am fost si aseara putin.
      da, l-am vazut pe Chirila jucand, in Biloxi Blues. Nu m-a impresionat, sincer.
      da da, fac sport. trimite-mi te rog pe mail despre Tabara de tenis.

      merci frumos.

  • Alma

    Unde gasesc emailul tau? Nu l-am vazut in About

Lasă un răspuns

