AR (augmented reality) – review

Realitatea augmentata este considerata o extensie de realitate virtuala.

Cand am citit provocarea de a testa noul caiet AR Skag, am zis da. Pentru copilul din mine si pentru a vedea cum e sa traiesti in acelasi timp, in doua realitati!

Intotdeauna m-au fascinat pasarile Colibri, panterele si tigrii, dar nu m-am gandit ca ar fi posibil sa le pot purta cu mine, in geanta. Pentru acest lucru, as avea nevoie de un caiet Ar Skag, un smartphone si o aplicatie (pe care o pot descarca de pe Google Play sau App Store). Ce se intampla apoi? Deschizi aplicatia, o postezi deasupra caietului si se intampla o minune!

Cititnd ce am scris pana acum, cu gandul la o copilarie fericita, ce-i drept fara realitate augmentata, mi-am dat seama ca-mi lipsete caietul. Da, da caietul AG Skag! Dar cred ca o sa-l primesc curand, asa mi s-a promis! Pana atunci, ma duc putin sa visez la Colibri mei fascinanti!

review:

Mi- a placut sal vad tirgul alergand. Ma gandeam chiar, cum ar fi fost daca le-as fi avut pe toate cele sapte modele. Sa vezi niste Colibri zburand, leu alergand sau delfin iesind din apa?

Mi-a placut de asemenea, sa vad ca este ceva nou pe piata din Romania, in ceea ce priveste rechizitele!

Site-ul rechizitelemele.ro stie sa se diferentieze prin caietele cu aplicatia AR Skag, pe care le ofera spre cumarare. Felicitari!

5 responses to “AR (augmented reality) – review

Lasă un răspuns

