micul print

 Te rog… deseneaza-mi o oaie!

– Cum?

– Deseneaza-mi o oaie..

Aceasta a fost prima rugaminte a micului print atunci  cand l-a intalnit pe baietel.

Povestea micului print a fost pusa in scena de tanara si minunata regizoare, Carmen Lidia Vidu. Cand spun minunata, nu gresesc cu nimic. Micul print a fost o bijuterie de spectacol. Este adevarat ca meritul este al copilul Alexandru China Birta, superb, ingenuu si talentat, care a reusit timp de o ora sa ne farmece!

Pe parcursul acestei ore ne-a demonstarat cat de minunat pot sa viseze si sa-si traisca visele copiii si cat de superficiali sunt oamenii mari. Alaturi de el s-au mai aflat – prin video proiectie – actori de mare exceptie ai teatrului romanesc, un decor deosebit si o regizoare cu simt artistic extraordinar.

Pe 18 aprilie a fost ultima reprezentatie a Micului Print. De-acum, micul print este mare! Dar nostalgia acestui spectacol va dainui. A fost un spectacol care mi-a umplut sufletul de bucrie, m-a facut sa plang si sa zambesc, m-a facut sa iau invataturile scrise de Saint Exupery si sa le port cu mine tot timpul.

Alex, micul-marele print, este acelasi pusti cu ochi albastri si parul blond pe care l-am vazut in urma cu doi ani. Calatoria lui minunata o pastrez in suflet intr-o copilarie eterna.

Din cand in cand iau un creion si desenez un sarpe boa care a inghitit un elefant. Nu-mi iese!

De cate ori doresc sa-mi umplu inima de bucurie, zic cu voce tare: deseneaza-mi o oaie.. si zambetul imi lumineaza sufletul!

Micul Print (regia Carmen Lidia Vidu, scenografia Constantin Ciubotariu) i-a avut in distributie pe: Alexandru China Birta, Florin Zamfirescu, Rodica Mandache, Gelu Nitu, Jeanine Stavarache, Mugur Arvunescu, Mircea Constantinescu, Ioan Batinas, Mircea N. Cretu, Laurentiu Lazar, Pavel Bartos si Tudor Breazu.

 

One response to “micul print

Lasă un răspuns

