inceputul

Cum a inceput? Cum am inceput sa scriu despre teatru? Ca la inceput asa a fost. Teatrul.

Am inceput intr-o seara geroasa de iarna, dupa ce am vazut a nu stiu cata oara Opposites Attract. In seara aceea m-a impresioant publicul foarte tare. Era un ger de crapau pietrele si publicul era foarte cald si primitor. Si am scris despre asta. Atat. M-am gandit ca daca o sa scriu o sa am in minte seara aceea mult timp.

Acum cand ma gandesc, dupa un an si-un pic, simt inca gerul acela naprasnic in sufletul meu cald. Si lucrul asta nu o sa-l uit niciodata!

Pentru ca intotdeauna opposites attract!

Lasă un răspuns

