vis

Am luat un vis si l-am bagat intr-o geanta mare, neagra, cu barete lungi, pe care o purtam cu mine tot timpul. Eram mica atunci cand am facut lucrul acesta. Eram in liceu.

Am ales geanta aceea mare pentru ca era un vis mare. Nu pot sa-l dezvalui pentru ca nu se mai indeplineste! Ce-i drept, se intampla mai demult. Pe vremea aceea purtam cam toate hainele gri-negre si accesoriile la fel. Umblam pe la tot felul de cercuri literare, de muzica si in general, pe la tot ceea ce tinea de frumos. Mergeam si prin cluburi dar nu fumam si nu consumam alcool.

Timpul a trecut. M-am maturizat. Visul a ramas acelasi. Intre timp, am facut ceea ce tinea de mine sa-l fac realizabil si sa nu mai fie doar un vis. Am crescut si odata cu mine au crescut si pretentiile mele in materie de imbracaminte, accesorii si alcool. Am trecut de la tinutele negre-gri la unele colorate, accesorii de calitate si la alcool o data pe sapatamana!

Am schimbat geanta. Am schimbat multe genti de fapt. Dar  visul meu l-am purtat mereu cu mine. Aveam grija de el, ca si cand era  cel mai de pret lucru al meu !

M-am indragostit. Eram intr-o beatitudine totala si credeam ca am toata lumea la picioare. A urmat facultatea, apoi primul meu serviciu. Pasiunile mele pentru lucrurile frumoase au crescut si ele. Am descoperit teatrul. M-am indragostit din nou! Trecusem de la adolescenta tarzie, la maturitatea copilaroasa. Citeam tot ce aparea, toti scriitorii si toate revistele de moda. Mi-ar fi placut sa devin designer,  sa pot sa-mi indeplinesc visul, dar nu aveam talent la desen. Am descoperit muzica buna. Apoi teatrul independent si filmele bune. Mi-am schimbat garderoba. Purtam deja haine deosebite si accesorii pe masura. Visul pe care-l aveam din adolescenta a ramas alaturi de mine tot timpul. Voiam sa-l vad realitate. Il purtam in fiecare geanta pe care o aveam, sa fiu sigura ca nu dispare!

A mai trecut ceva timp si am ales sa fiu, ceea ce am devenit astazi! O incantatoare young-lady! Cu asteptari mari si implinri pe masura. Si dintr-o data, visul s-a transformat in alt vis. Odata ce iti indeplinesti unul, urmeaza altul. Odata cu el, s-au schimbat si gusturile mele. Gusturile mele care sunt deosebite. Asa mi se spune.

La reina inseamna in spaniola Regina. In cautarile mele pentru desavarsirea gustului, am descoperit Reeija. Locul care ma invita se imi amintesc de un moment din viata mea si care ma ajuta sa-mi indeplinesc alte visuri.

 

dream on@Spring SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

