el palace

Barcelona era urmatoarea oprire. Ne aflam de trei zile pe vasul Norwgian Cruise Line. Plecasem intr-o croaziera din Livorno si ne indreptam pe Mediterana de Vest catre Barcelona. Aveam doar o zi la dispozitie sa vedem cate ceva din frumusetea Spaniei. Vasul acosta la ora ora 7 dimineata in portul vechi. Sunasem niste prieteni care venisera in vacanta in Barcelona, cu speranta ca ne vor arata cateva locuri demne de vazut.

Prietenii nostri venisera cu un Charter Costa Brava din Bucuresti, in urma cu o saptamana. Ne scriau pe facebook ca ajungeau cu trenul intr-o jumatae de ora in Barcelona si ca vazusera locuri extraordinare. Ne spuneau cat este de frumos si ca se merita sa-ti faci o vacanta acolo. Hotarasem sa ne vedem chiar in port, la Acvariu. Am fost impresionati de frumusetea acvariului si de marimea lui. Am facut poze. Pentru ca unele din atractiile Barcelonei o constituie seria de bulevarde Les Rambles, ne-am decis sa mergem si noi spre centru pe unul din ele. Pe cel care se termina chiar in portul vechi. La Rambla. Ne-au incantat florarii, vanzatorii de pasari, artistii de strada, restaurantele si  cafenelele. De altfel, ne-am si oprit sa luam micul dejun intr-una dintre cafenele.

800px-Tunnelaquarium_14-05-2009_15-54-09

Eu eram dornica sa vad Sagrada Familia. Nu stiam prea multe despre arhitectura, dar eram convinsa ca avea sa ma impresioneze! De asemenea eram curioasa sa vad macar unul din numeroasele magazine Desigual. De la ei incepuse nebunia aceasta de culori, cu haine viu colorate. Incepuse undeva  prin ’84 si incet-incet a ajuns sa fie un brand de haine cunoscuta la nivel mondial. Mi-a placut. Mi-au placut foarte tare barcelonezii – erau calzi si ospitalieri – si frumusetea locurilor. Pentru anul urmator planuiam deja o vacanta acolo. Cautasem pe site-ul agentiei de turism cu care venisera prietenii mei, Paralela 45, hotelul care m-a impresionat cel mai mult in scurta mea vizita in Barcelona: El Palace. La cum arata el in realitate si cat de frumos era prezentat, sigur trebuia sa ma hotarasc din timp daca voiam sa gasesc o camera.

sagrada familia

Aproape de seara, de ora de plecare din port, ne-am intors la vasul nostru. Urma sa ne inotarcem in Italia. Aveam si acolo o multime de locuri de vazut, dar gandul imi ramasese prins undeva in culorile Barcelonei, in noile si vechile arhitecturi, la acvariu si la Gaudi.

(surse foto wikipedia)

frumusete @ Spring SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

