touched by

Cand am cunoscuta-o pe Crissa, cu trei ani in urma, am fost atinsa de un inger. Am devenit rapid ‘best friends & confidants’ si asa suntem si acum. Sunt din ce in ce mai convinsa ca exista ‘soul mates’ si intr-o frumoasa relatie de prietenie, nu doar in cupluri. Crissa este ca o dimineata frumoasa de vara!

Pentru mine, o dimineata frumoasa de vara trebuie sa fie undeva la munte, langa o apa curgatoare. Sa te trezesti dimineata, sa-ti iei ceasca cu cafea, sa te joci cu un picior in apa si cu o mana sa-ti fluturi parul. Sa te bucuri de mirosul proaspat al diminetii, sa asculti susurul apei si ciripitul pasarelelor. Acesta este tabloul unei dimineti perfecte!

Crissa este ca o dimineata frumoasa de vara! Luminoasa si sexi. In orice s-ar imbraca, arata tot timpul ca scoasa din cutie. Si aste este doar ceea ce se vede! De ziua ei, ne-am ales ceva care sa ni se potriveasca. Lenjerie sexi potrivita pentru toate momentele zilei. Eu le-am ales pentru amandoua, dupa gusturile mele si dupa cum o vad eu pe Crissa. Ea este o femeie pasionala si iubeste cu putere. Este o tanara femeie de afaceri, o sotie si mama perfecta. Ar fi putut fi un manechin de succes sau o actrita faimoasa, dar ea a ales sa-si faca o afacere, o familie si sa fie o prietena exceptionala. Candoarea, bunatatea si intelepciunea ei completeaza intr-un mod firesc frumusetea cu care a fost inzestrata. Este un om frumos. De la ea am invatat sa fiu cocheta in orice moment al zilei, lucru care imi da incredere in mine si ma face sa am succes. Tot de la ea am invatat sa iubesc in altfel. Sa iubesc oamenii intr-un  mod diferit de cel pe care il cunosteam eu.

Facem tot felul de lucruri impreuna. Incepand cu mersul la teatru, colindatul prin cafenele si pana la adevarate prezentari de moda pe holurile noastre din casa transformate in catwalk, sau dansurile noastre absolut superbe! Iubim viata boema a Parisului din anii 1900. Iubim artistii, cunoscuti sau nu. De la ea am mai invatat ca oamenii trebuie sa-i iau asa cum sunt, sa-i primesc sau sa-i scot din viata. Sa pastrez doar ceea ce conteaza cu adevarat. Am invatat ca lucrurile simple sunt cele mai frumoase si ca viata poate fi roz.

Asemanarea ei cu o dimineata frumoasa de vara, nu este intamplatoare! Este o femeie senzuala care emana feminitate si cand respira!

Am mers impreuna la marginea unei ape, la munte, intr-o dimineata de vara si m-a invatat sa ma bucur de frumusetea mea. Soarele era deja sus pe cer si isi trimitea razele catre noi. Ne-am scos hainele. Am ramas in lenjeriile super-sexi pe care le aveam pe dedesubt. Ce poate fi mai frumos decat sa vezi doua femei, purtand lenjerie cu dantela care le pune in valoare frumusetea trupului, atragatoare, care isi beau cafeaua pe marginea apei si carora si soarele le zambeste? Am imortalizat momentul acela. O fotografie care va tine toata viata. Fusesem atinse de soare si de niste momente unice.

De-atunci, Crissa este imaginea diminetii mele perfecte. Ori de cate ori vreau sa retraiesc acele clipe privesc fotografia. Fotografia care ma atinge, ma misca si ma inspira in ziua respectiva. Si-apoi urmeaza o zi perfecta. Pentru ca o zi buna incepe intotdeauna cu o dimineata pe masura. Si o dimineata buna, intotdeauna cu un zambet. Ce imagine ar fi portivita pentru o astfel de dimineata? Prietena sexi purtand o lenjerie chic a carei atingere matasoasa, aproape tandra este potrivita pentru un trup frumos si care sa-i puna in valoare silueta? Prietena care spune povestea, fara sa scoata nicio vorba?

Dar nu numai dimineata o femeie trebuie sa fie frumoasa! Ci in toate momentele zilei. Crissa este asa. De aceea i se potriveste Morning Beauty. Frumusetea si nobletea acestei lenjerii ii defineste stilul.

Am fost atinsa de un inger. Si odata cu aceasta atingere am invatat sa port pe umerii mei delicati valorile morale si spirituale. Sa-mi port frumusetea. Si prietenia. Am fost atinsa de delicatete si puritatea unui suflet frumos, imbracat intr-o lenjerie atat de frumoasa, ca o dimineata perfecta de vara.

touched by Spring SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

