honey

Acum suntem doi Honey. Recitesc scrisorile pe care mi le-ai trimis si imi dau seama ca ai ales foarte bine acest nume. Ni se potriveste. Are dulceata si sensibilitate, la fel ca si noi. Ai pus in numele nostru atatea sentimente incat mi-ar trebui o viata intreaga sa le descopar pe toate. Mi-e foarte dor de tine! Mai stii cand imi citeai ‘Amantii din miez de fruct’? Era povestirea noastra preferata. Si eu stateam pe canapea langa tine, cu genunchii la piept si te ascultam fascinata. Apoi, eu iti citeam din romanul acela cu ‘timpul’. Si tu stateai cu capul pe picioarele mele si ma ascultai cu ochii inchisi. Cred ca iti imaginai cum timpul tragea dupa el cate o secunda, apoi un minut, apoi o ora. Apoi ne imbratisam si ne lasam purtati de muzica pe care doar noi doi o auzeam. Eram ca cei doi din povestire ‘singurii pamanteni care se iubesc cu adevarat. Se devoreaza. Se topesc unul in altul. Se consuma unul pe altul pana la epuizarea totala. Dupa ore de dragoste zac prostiti  unul in bratele celuilalt si respira si-si asculta bataile inimii….apoi fac din nou dragoste ca si cand ar fi pentru  ultima oara’.  Asa eram si noi in frumoasele noastre nopti albe. Simt si acum mirosul pielii tale in palma mea. Si inca iti simt caldura respiratiei si atingerea suava a buzelor tale in ceafa. Acolo unde iti place tie sa ma saruti inainte de culcare, cu o infinita tandrete. Tu adormeai cu nasul in perisorul meu fin si eu ma topeam de caldura buzelor tale. Si eu adormeam apoi, visand visul nostru.

Am dat drumul la muzica. Ascult ‘La Boheme’. Ni se potriveste. Am in brate romanul acela cu timpul. Caut un citat pe care ti l-am citit mai demult si pe care nu-l mai gasesc. Oare a fugit si el o data cu timpul? Urmaresc atenta jocul umbrelor din fereastra. Se intuneca incet incet. Ma ridic si deschid geamul. Simt adierea unui vant caldut. Imi aduce in camera mirosul pielii tale. Sau doar miros de flori de primavara imi aduce, pe care eu il asociez cu tine. Ma aplec peste pervazul fereastrei. Vantul se joaca in parul meu si parca ma saruta pe ceafa, sub par. Atingerea lui este aproape tandra, pasionala. Parca ar fi mangaierea ta si sarutarea aceea fina si dragastoasa. Simt miros de fericire. Mi se pare ca te zaresc printre pietonii grabiti, cu un trandafir in mana. Ma uit la timpul care se scurge incet si parca nici luna nu mai era la locul ei. De fapt, imi este foarte dor de tine si de aceea am impresia ca te vad peste tot.

Sapte-povesti

Astazi mi-am cumparat un mar. L-am taiat pe jumatate. I-am gasit acolo semintele pe care imi place sa le rontai de fiecare data.  Am muscat de doua ori din el si l-am aruncat. Nu am putut sa-l termin. M-am dus apoi la frigider si mi-am luat alt fruct. Aerul rece care vena ma infiora si imi ridica perisorul acela fin de pe mana. Daca as ingheta sentimentele mele de iubire pentru tine? Cele pe care le port in suflet tot timpul? Le-as pastra mai multi ani ferite de alte sentimente noi si apoi le-as dezgheta. Cum ar fi? Am inchis frigiderul si m-am dus sa ma uit in cutia postala. Trebuia sa fi venit scrisoarea de la tine.

Gata cu visarea! Am gasit si romanul cu timpul. ‘Vad zile si nopti care trec, tarand dupa ele mii de calendare uriase, cu peisaje de sezon’. Aceasta este a 365 scrisoare.

Este ultima din acest an.

Trebuie sa ma schimb intr-o tinuta potrivita pentru petrecere. Nu stiu ce sa-ti mai scriu. Te iubesc. Daca as putea sa daruiesc macar un sfert din cuvintele tale frumoase de dragoste care mi-au incalzit inima timp de un an si m-au ajutat sa merg inainte, as fi foarte fericita! Aud motorul masinii tale. Ma uit pe fereastra si ‘trece un minut, uitandu-se fix la tine. Mai trec cateva minute, care-si acopera ochii cu mainile, discret’. Zambesc. Opresc muzica. Pun punct scrisorii. Iau cartea pe care ti-am pregatit-o,  ‘Sapte povesti de dragoste‘ in care am gasit unele dintre cele mai frumoase povesti de iubire. Cobor. Nu vreau sa te las  sa ma astepti prea mult!

 

scrisori @ Spring SuprBlog 2013

?????????????????????

Lasă un răspuns

