picatura

Picatura de apa aluneca usor, usor pe corpul meu. Plecase de pe umar, coborase pe brat si cazuse pe picior. Stateam nemiscata urmarindu-i traseul. Eram curioasa! O simteam ca nu voia sa mai alunece. Cauta un firicel, o imperfectiune, ceva, care sa o impiedice sa alunece. Atingerea ei era aproape tandra. Imi placea! Imi ia mai putin de o secunda sa o opresc din alunecarea ei fina. O strivesc cu degetul si o intind pe pielea mea catifelata. Se incalzise. Acel strop de apa era pur. Curat. Incolor. Ridic piciorul si ma uit prin stropii de apa la el. Imi vedeam pielea frematand sub atingerea lor. Ating usor si masez. Imi placea! Pielea era de o finete rara. Imi plimb mana pe picior, de sus in jos si invers. Stropii dispar. Lasa in urma lor o piele perfect hidratata de culoare aurie.

Catifelarea pielii se datoreaza hidratarii corespunzatoare, de care am grija in mod special, si epilarii perfecte pe care mi-o oferea aparatul meu de epilat.

De felul meu sunt adepta stilului clasic. Si in ceea ce priveste ingrijirea corporala prefer cremele cu continut de plante naturale, cu origini controlate. Desi in cele mai multe dintre cazuri prefer ceara depilatoare – pentru ca imi indeparteaza si stratul de piele moarta, catifleleaza si dureaza mai mult – aparatul de epilat este necesar. Am gasit unul intr-un magazin online si de-atunci, ma ajuta sa fiu repede in cateva secunde si sa-mi fac picioarele perfecte pentru noi si noi provocari.

waxing legs

Participarile mele constante la diverse evenimente mondene, intalniri cu prietenii sau pur si simplu iesirile mele zilnice in oras si mersul la serviciu ma fac sa apelez la el cu incredere.

Evident ca mi-ar placea sa-mi pot face o epilare definitiva! Astept perioada anuala de promotii si poate am sa fac si lucrul acesta. Pana atunci, aparatul meu clasic de epilat este de nadejde si face parte din viata mea!

perfect @ Spring SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

