the cleaner

Chimia a fost la inceput un hobby apoi s-a transformat in pasiune. Abia in facultate am realizat ca este una dintre cele mai frumoase si mai provocatoare stiinte. Inovatiile in acest domeniu ne influenteaza viata de zi cu zi si-i dau calitate acesteia incepand cu alimentele pe care le consumam, caldura pe care o folosim, diversele modalitati de transport si exemplele pot continua. In fiecare activitate cotidiana de-a noastra se intampla un fenomen chimic care face o distinctie in modul nostru de a trai. Astfel chimia pune bazele vietii noastre si ne influenteaza viitorul.

Ca orice tanara femeie si tanara chimista sunt preocupata de alimentatia mea zilnica, petrecerea timpului liber si de modul meu de viata, in general. Ma incadrez perfect in femeia actuala, activa si atractiva si asta pentru ca am grija intotdeauna sa combin sportul cu o alimentatie sanatoasa. Asa am reusit sa ma mentin si sa arat cu zece ani mai tanara decat sunt. Evident ca in afara de gene foarte bune exista si altceva. Acest altceva l-am descoperit in…facultate. Adica prima data am aflat de el la cursuri si am fost uimita de beneficiile lui. Zeolit este numele lui si printre cele mai importante beneficii se numara: 100% sigur si nu este toxic, indeparteaza metalele grele si toxinele din organism fara a indeparta mineralele esentiale, mentine nivelul PH-ului la valoarea corespunzatoare, poate reduce riscul cancerului – acest lucru nu inseamna ca este medicament pentru cancer, ci doar un supliment care ajuta la prevenirea acestuia – si cel mai important este foarte simplu de luat, deoarece actioneaza la nivel celular si poate fi luat si pe stomacul gol. Aceste lucruri le stiam teoretic. Practic, am descoperit Zeopur.

Zeopur este combinatia unica intre zeolit si ceai verde. Mi se pare combinatia excelenta avand in vedere beneficiile amandurora. Cel mai important lucru de mentionat este ca ceaiul verde din Zeopur nu contine cofeina. Astfel nu agita si nu supralimenteaza organismul. Mai mult, reduce glicemia, normalizeaza tensiunea arteriala, blocheaza alergiile si intareste organismul. Ajuta in curele de slabire si totodata iti curata organismul. Foarte important in curele de slabire, prin prezenta ceaiului verde in concentratia de 10:1 care mareste viteza de ardere a caloriilor din corp. L-am botezat pe Zeopur ‘the cleaner’. Evident, am extins putin traducerea, dar mi se pare foarte potrivita. Pentru ca in esenta asta face! Este foarte important sa stii cum sa slabesti. Curele de slabire agresive nu fac altceva decat sa slabeasca organismul si sa elimine nutrientii necesari. Zeopur este ‘the cleaner’ dar curata doar ceea ce este nevoie. Ceea ce il deosebeste de celelalte pastile de slabit este faptul ca nu are reactii adverse. Astfel, beneficiezi si de un corp sanatos si frumos in acelasi timp.

cleaner

 

 

 

 

 

 

 

Pentru mine Zeopur este un accesoriu la moda. Il port cu mine si il si recomand. Pastilele au un rol eficient de detoxifiere, ajuta la pierderea kilogramelor in plus, la reglarea digestiei, la scaderea colesterolului, la eliminarea surplusului de apa din organism si la hidratarea pielii. Ce mi-as putea dori mai mult la inceputul primaverii? Un corp sanatos, o minte sanatoasa si astfel voi avea si eu steaua mea, voi fi stralucitoare si voi purta cel mai modern accesoriu: Zeopur.

star

Lasă un răspuns

