cigarettes and wine

Seara calda si innourata de primavara. Norii cenusii se jucau de-a v-ati ascunselea cu luna care nu mai stia cum sa scape de ei. Cativa stropi de ploaie loveau cu putere asfaltul. Mirosea a noapte de primavara! Eram pe canapeaua din sufrageria iubitului meu, imi pusesem un pahar cu vin alb si cautam o melodie in timpul in care il asteptam. Il anuntasem deja ca ma gaseste la el si ca aveam si un cadou potrivit pentru seara aceea. Nu sarbatoream nimic. Pur si simplu imi placea sa-i fac vizite atunci cand nu se astepta, imi placea sa cantam la chitara melodiile noastre si sa bem un pahar cu vin.

Alesesem un cadou traditional – Vinuri din Romania. O cutie cadou cu doua sticle cu vin alb si rosu. Si pentru ca intr-o seara ploioasa de primavara alaturi de o fata frumoasa si un pahar cu vin merge si un trabuc, i-am adus si un set trabuc Chinelli. In asteptarea lui savuram vinul pe care il adusesem.

glass of wine

Luna parea de portelan. Stropii de ploaie se loveau cu putere de pervazul ferestrei, incepuse sa bata vantul si de-afara se auzea o muzica in surdina. Imi tin respiratia sa aud mai bine. Nu era nicio muzica. Era doar sunetul pe care il faceau stropii de ploaie si vantul. Timpul se scurgea asemenea unei picaturi de vin bun uitata intr-un pahar cu gura in jos. Gasesc una dintre melodiile noastre pe care stiam sa o cantam si noi la chitara Jason Isbell – Cigarettes and Wine.

Era melodia perfecta, pentru un moment perfect! Se apropia ora de intoarcere a iubitului meu. Ii pregatesc si lui un pahar si scot trabucul. Il asteptam pe canapea, cu paharul de vin in mana, uitandu-ma melancolica la jocul umbrelor din fereastra. Iubitul meu vine acasa, ma saruta tandru, ciocnim paharele uitandu-ne unul in ochii celuilalt si ne zicem ‘buna’.

El inchide ochii, eu ii citesc o poezie de dragoste. Apoi el imi citeste mie o poezie. Tot  de dragoste. O chitara ne astepta undeva intr-un colt, in timp ce noi ne asezam imbratisati pe canapea. Isi aprinde trabucul, imi da si mie sa trag un fum. Il sarut pe obraz si inchid ochii. E perfect!

Primavara se anunta perfecta! Deschid revista mea preferata, la intamplare si citesc: tulburare bipolara simptome.

Lasă un răspuns

