word-of-mouth

Word-of-mouth este o forma de promovare neplatita si functioneaza dintotdeauna. Fie ca este vorba de produse sau servicii.

In contextual crizei economice actuale, a bugetelor mici spre medii si a competitiilor acerbe este din ce in ce mai greu sa gasesti magazine accesibile si atractive in acelasi timp. Oricat de ocupati suntem avem dorinte si vise pe care le punem pe listele de cumparaturi. Zi de zi cautam solutii sa ni le indeplinim.

Si daca timpul fizic nu ne permite sa mergem intr-un hypermarket, ne bucuram cand descoperim un site al unuia. Noul site Cora vine sa indeplineasca visele noastre. Cora este o solutie  la ceea ce ne dorim. Este atractiv. Are un look proaspat, aspect dinamic si customizabil. Este confortabil la utilizare si usor la navigare.

Am aflat de el intamplator. Nu am in zona mea niciun magazin si nu stiu foarte bine ce pot sa gasesc in el si daca ceea ce gasesc imi satisface dorintele.  Si totusi am aflat de noul lor site. Din om in om. Eram intr-o seara la sala de sport cu prieteni de-ai mei si mi-am amintit ca trebuia sa ma ocup de cumpararea unei genti pentru notebook-ul prietenului meu. Opt seara. Abia ajunsesem  si nu aveam cum sa plec asa repede sa prind un magazin deschis. Atunci unul din ei mi-a spus sa incerc pe site-ul Cora pentru ca au o sectiune speciala, Cora digital, si cu siguranta voi gasi acolo. Eram curioasa si am intrat atunci, pe loc pe site. Mi-a placut! Simplitatea lui era atractiva. Widgeturile  interesante si folositoare cu oferte generoase. Aveam o mare bucurie in suflet. Faptul ca aveam cum sa aflu ultimele noutati, ultimele promotii si sa compar preturile cu alte magazine insemna ca eram aproape de implinirea viselor si dorintelor.

Pentru ca oricat de ocupati suntem, dorintele si visele noastre sunt primele pe lista!

Lasă un răspuns

