puzzle

Este un puzzle! Piesele sunt reprezentate de dorintele tale. Le iei, le pui cap la cap intr-o ordine logica, pentru ca la final sa obtii imaginea dorita si sa fii multumit. In cazul de fata, imaginea care se obtine este site-ul Cora. Piesele puzzle-ului sunt facute dupa dorintele si nevoile consumatorului final.

Fie ca vrei sa faci cumparaturi, fie ca vrei sa afli ultimele noutati din domeniul digital sau impresiile vizitatorilor, noul  site Cora este tot ceea ce trebuie sa accesezi. Alegeri inspirate, dorinte indeplinite! Este facil si totodata amuzant. Parca  ar fi o joaca. Dar nu este o joaca. Este cat  se poate de serios si iti ofera la randul lui seriozitate maxima.

De ce ma avantajeaza pe mine un site al unui hypermarket? Sunt o femeie actuala, activa si atractiva. Imi doresc sa pot face multe lucruri in scurt timp si totodata sa am grija si de mine. Si reusesc! Astfel, cand l-am descoperit, am fost mai mult decat incantata. Era doar la cateva click-uri distanta de ceea ce imi doream! M-am plimbat prin toate sectiunile lui si le-am admirat pe rand. Cel mai mult m-am bucurat ca am putut accesa foarte usor sectiunea cataloage. Cu un look proaspat, simpla si neaglomerata. Am gasit-o confortabila in utilizare si usor de navigat. Ceea ce mi-a placut si mai mult a fost lista mea de cumparaturi. In afara de faptul ca pot beneficia de reduceri semnificative, o pot trimite pe mail si astfel am acces la ceea ce am cumparat ori de cate ori doresc. Vizualizarea si apoi alegerea celor mai bune produse sunt potrivite pentru o femeie actuala, activa si atractiva! Iar fidelitatea Cora da valoare fiedelitatii mele.

Lasă un răspuns

