1001 filme

1001 de filme de vazut intr-o viata este cartea pe care am primit-o cadou de ziua mea. Ea are o dedicatie speciala: pentru o prietena care este atrasa de teatru dar si de film cu siguranta! Dupa inspiratia din aceasta carte, sigur filmul o sa vina ‘peste ea’. Si este semnata dedicatia xx, 18. 11.2012.

Recunosc ca acest lucru s-a intamplat mai repede decat ma asteptam. Am gasit acolo, in acea biblie a filmelor, cum am numit-o eu, filme pe care le vazusem deja si altele care ma asteptau sa le vad. De aceea m-am hotarat sa fac o pagina 1001 filme, impreuna cu doua dintre prietenele mele.

Sa aveti inspiratie la filme bune!

Lasă un răspuns

