zbor

Primavara si vara se apropie cu pasi repezi. Casele de moda si-au facut deja cunoscute noile colectii de haine, iar agentiile de turism au inceput sa-si prezinte cele mai noi si atractive destinatii pentru vacante. Cum in cazul hainelor trebuie sa astepti reducerile ca sa iti poti cumpara mai multe de la un anumit designer, in cazul biletelor de avion si ale rezervarilor de hotel  trebuie sa te ocupi din timp.

Doar mentionand intr-o simpla conversatie cuvantul vacanta, simt deja briza marii si caldura nisipului! Anul acesta m-am hotarat sa zbor mai mult. Fie pentru un weekend romantic la Paris, fie pentru ski in Austria. Avionul o sa fie prietenul meu. Evident, pentru acest lucru am accesat un site, de unde pot sa-mi aleg cele mai favorabile zboruri. Acesta este bileteavion.ro. Gasesti toate informatiile de care ai nevoie acolo, inclusiv vremea in lume. Am stat intr-o dupa-amiaza si am cautat diverse oferte promotionale, am analizat topul companiilor aeriene si al locurilor preferate in avion si m-am uitat pe bilete Tarom sa-mi fac o idee cat de cat despre preturi. Apoi, mi-am sunat mai multi prieteni si le-am propus sa mergem de 8 martie la Venetia. Venetia este un oras al iubirii si m-am gandit ca ar fi potrivit sa mergem acolo pentru un weekend mai multe perechi de indragostiti. Le-a placut propunerea mea si ne-am decis sa gasim niste variante ieftine de zbor pe bileteavion.ro.

Mi s-a parut un cadou frumos pe care ni l-am facut noi fetele, in cinstea primaverii si a iubirii!

 

Lasă un răspuns

