excursie

Excursie, excursii s.f. Plimbare sau calatorie facuta de obicei in grup, pe jos au cu un mijloc de transport, in scop educativ, recreativ, etc (definitie conform dex).

De -o vreme incoace, a devenit o adevarata moda de a face excursii in afara tarii si tot mai putin in tara. Alegerea este justificata, nu pot sa contest. Dar exista situatii cand o excursie in tara este de nenumarate ori mai frumoasa si mai relaxanta decat una in afara ei.

Sa luam de exemplu Valea Prahovei. Frumusetea ei este unica. Indiferent cat ar vrea unii sa i-o strice (gunoaie, cazare necorespunzatoare, mancaruri nepotrivite, etc). intotdeauna vei gasi un loc potrivit pentru tine. E-adevarat ca exista niste locuri de care nu prea stie nimeni, pentru ca nu sunt mediatizate in niciun fel. Dar cele clasice, stiute deja au incantat de-a lungul timpului multi turisti. Din curiozitate, am dat un search pe Google dupa cazare Predeal si cazare Sinaia. Evident ca am gasit oferte numeroase de la multe agentii de turism. Insa pe platforma online turo.ro am gasit peste doua mii de oferte in toata Romania. Si multe reduceri. Mi-a placut foarte mult cum era descrisa echipa lor. Echipa este alcatuita din persoane dinamice, pozitive ce se afla la dispozitia turistilor si unitatilor de cazare din Romania.

Eram destul de sigura de ceea ce au spus ei, insa tot am vrut sa ma conving. Am testat acest lucru la prima plecare a unor prieteni de-ai mei la munte. Am accesat site-ul lor, am ales una dintre oferte si rezultatele au fost pe masura asteptarilor.

 

Lasă un răspuns

