imprimanta

De mai multa vreme mi-a revenit cheful de scris. De fapt acest lucru il fac de mica, insa acum m-am gandit ca este momentul sa ma ocup mai mult de aceasta veche si totusi noua pasiune a mea. In afara de faptul ca scriu pe blogul meu aproape zilnic, m-am hotarat sa particip la diverse concurcursuri care necesita creativitate.

Realitatea este ca atunci cand m-am hotarat sa scriu, doream sa fac un scenariu pentru film. Acum am zis ca mai potrivit ar fi pentru o piesa de teatru. Am citit mult teatru, am vizionat multe piese si mi-am dat seama cum are sa fie a mea. Pana insa sa fie gata scriptul, m-am hotarat sa incep cu diverse concursuri pentru scenarii de filme de scurt-metraj. Iar aici nu se intampla totul online.  Intai scrii scenariul, il printezi si il pui frumos intr-un plic si apoi il trimiti impreuna cu un sinopsis la adresa indicata de organizatori.

Nimic complicat pana aici. De scris vorbesc. Ce fac insa cu printatul? Cea mai simpla varianta ar fi sa merg cu un stick la un centru de printare-copiere. Dar daca vreau totusi sa mai modific ceva, dupa ce citesc pe hartie? M-am decis sa iau o imprimanta laser. Facand un calcul simplu, am zis ca este avantajos. Aveam sa imi amortizez costul dupa un timp. Dar problema nu se oprea aici. Imprimanta, imprimanta, dar de care? Dau  un search pe Google. Prima care se evidentieaza este o imprimanta hp. Perfect, zic si ma decid rapid ce model. Gasesc cel mai avantajos pret pe Cartuseria.ro, dau comanda si astept maxim doua zile sa-mi ajunga. Asta da afacere!

 

Lasă un răspuns

