glittio

Glittio este un magazin online de haine. Cand  am aflat prima data despre el, am crezut ca este unul italian. Dupa nume.  Si ca ar trebui sa insemne ‘stralucire’ sau ceva de genul acesta. L-am cautat pe Google pur si simplu si am aflat ca a fost infiintat in urma cu aproape doi ani si ca numele  i-a fost  ales dupa englezescul  ‘glitter’. Apoi, am aflat ca anul trecut magazinul a obtinut  Marca de incredere.

Nu sunt mare fan cumparaturi online, insa am fost curioasa sa vad ce are de oferit Glittio. Mi-a placut ca are ca motto ‘cumparaturi fericite’. Ma gandeam ce as putea sa incerc ceva de la ei. Voiam ceva pentru mine, dar si ceva pentru iubitul meu. Obisnuiesc sa iau cadouri fara nicio ocazie. Imi place sa ofer cuiva, ceva drag. Inclusiv mie!

Asadar, am intrat in magazin. Merg la sectiunea femei sa vad ce cadou sa-mi fac. M-am uitat la rochite, insa dezamagita ca nu am gasit masura mea, am trecut la barbati. La sectiunea pentru barbati. Deja ma gandisem sa iau o lenjerie sexi pentru mine, iar pentru iubitul meu o pijama. Si-asa nu avea niciuna!

Intru la sectiunea pijamale barbati si aleg una cu un mesaj care sa-mi convina mie in primul rand ‘I can always make you smile’. Era perfecta! Acum eu. Ma intorc la femei, sectiunea lenjerie. Lenjerie bodyshape? Mi se parea potrivita. Aleg o lenjerie modelatoare, simpla si sexi, dau comanda pentru ambele produse si imi inchid laptopul satisfacuta. Chiar ca ‘happy shopping’!

 

Lasă un răspuns

