back to school

Recunosc faptul ca din cand in cand mi se face dor de scoala. De scoala generala! Imi placea momentul in care trebuia sa-mi aleg rechizitele pentru noul an, sa-mi pregatesc uniforma si sa-mi fac ghiozdanul pentru a doua zi. Da, stiu, sunt nostalgica! Dar toate acele lucruri aveau frumusetea si unicitatea lor.

Acum pot sa retraiesc toate aceste momente minunate impreuna cu nepotica mea. Tocmai a trecut in clasa a cincea. O clasa grea. Este la limita copilariei si a adolescentei. Dar este o trecere frumoasa spre maturitate.  Aveam si eu emotii la inceputul acestui an scolar. O zi intreaga am stat impreuna si am cautat coperti pentru caiete, pixuri, coperti de carti si creioane colorate. Am umblat prin librarii si nu am gasit nimic pe gustul nostru. Semanam. Ne plac lucrurile deosebite!

Un prieten ne-a recomandat site-ul pointshop.ro. Ne-a spus ca este un site  practic, simplu si amuzant. Acolo am gasit intr-adevar rechizite scolare pe gustul nostru. Am ales impreuna tot ceea ce aveam nevoie si am comandat. Pe site-ul acesta mi-a atras atentia si altceva. Avea o sectiune birotica, unde am gasit cate ceva din cele care imi trebuiau mie la birou: clasor pentru carti de vizita, un dispenser pentru agarafe si un capsator.

Comanda a venit repede. Raportul calitate-pret era excelent. Am stat intr-o dupa-amiaza frumoasa de toamna impreuna cu nepoata mea si am pus coperti caietelor si cartilor, am pregatit blocul de desen cu acuarele si creioane colorate si am pregatit uniforma si ghiozdanul pentru prima zi de scoala. Apoi am mers in piata si am luat un buchet imens de flori pentru doamna diriginta. Ma simteam iar adolescenta. Era tare frumos!

 

Lasă un răspuns

