pisici

Nu sunt mare iubitoare de pisici. Mi se pare ca te iubesc doar atunci cand au un interes.  Avem insa doua la birou, pur si simplu adorabile. Am scris deja despre ele. Ceea ce nu am apucat sa scriu, pentru ca la vremea aceea nu era la noi in firma, este ca mai avem una. In total trei!

Povestea ei este trista: crescuta doisprezece ani pe strada, prin fata unui bloc din Baneasa, adica o maidaneza autentica, de o finete si de o curatenie cum rar mi-a fost dat sa vad de-a lungul timpului.

Cum spuneam, povestea ei este trista si a devnit si mai trista. A ajuns la noi datorita unei afectiuni cronice renale si a mersului la doctor. I-am descoperit pe cei dela Speedvet cu aceasta ocazie. Mersul la un medic veterinar nu este pe placul niciunui animal! De fiecare data il vaccineaza, ii taie unghiile, il curata in urechi sau ii face alte lucruri pe care nu le prea suporta. Dar Mimo, pentru ca asa am botezat-o, nu zice nici pas. Este constienta ca mersul al doctor ii face bine. Adica a invatat lucrul asta.

Cabinetul Speedvet are si urgente veterinare.  Si pe acestea le-am descoperit tot din necesitate, cand unul dintre pisoi a refuzat sa manance vreo doua zile la rand, a varsat si era apatic. Doctorii pe care i-am gasit acolo ne-au impresionat. Ne-au impresionat in primul rand prin optimisul lor. Nu vorbesc despre faptul ca iubesc animalele si ca sunt foarte buni profesional. Sunt optimisti si in cele mai negre situatii. Si lucrul acesta ajuta si animalele si pe tine ca stapan.

 

Lasă un răspuns

