zambet

Un prieten de-al meu scriitor spunea in ultima sa carte pe care a scris-o, ca ‘zambetul unui star trebuie sa se ridice la anumite standarde. De-asta s-au inventat stomatologii’.  Am prieteni staruri. Actori. Si regizori. Si artisti in general. Sunt oameni deosebiti si ma simt excelent cand sunt cu ei. Parca uit de toate. Ies din lumea mea si intru in lumea lor. Chiar si pentru cateva ore. Ma fascineaza viata lor. Probabil ca intr-o alta viata am fost actrita, nu-mi dau seama.

Recent, la una dintre intalnirile noastre, unul dintre ei suferea cumplit. Avea dureri groaznice de dinti. Nu stia exact cauza. Fusese plecat la filmari prin America si se intorsese cu niste dureri groaznice. Noi toti i-am zis ca are o nevralgie, dar cel mai bine ar fi sa mearga la un cabinet sa-si rezolve problema. El era client fidel Dentestet. Adevarul este ca avea o dantura impecabila. Eram putin geloasa. Am zis ca o sa-i incerc si eu pe medicii de-acolo cu prima ocazie. Astfel, prietenul meu actor a mers la o consultatie. Cand s-a intors, avea cu un dinte mai putin. Avusese o infectie puternica, netratata si aceasta ii afectase dintele in intregime.  Din curiozitate, am cautat pe site-ul lor sa vad cam cat m-ar costa o consultatie si mai mult cat ar costa un implant dentar.

La sectiunea speciala pe site, am gasit implant dentar preturi unde am gasit tot ceea ce aveam nevoie sa stiu. Deja stiam unde va trebui sa merg atunci cand voi avea nevoie. Dar nu pentru un implant. Pentru un zambet doar. Si eu imi doream un zambet imecabil!

 

Lasă un răspuns

