job. best job

‘Meseria e bratara de aur’! Asa  spune un vechi proverb romanesc. Si era si adevarat pe vremuri. Dar acum? Acum avem job-uri, nu meserii.  Sau daca nu avem nici de-astea, incercam sa facem rost de unele. Nu putini sunt cei care de-a lungul timpului s-au lovit de problema angajarii. Unii au inceput de pe bancile facultatii, altii mai tarziu. Cu siguranta insa, toti am fost pusi in situatia de a ne face un Curriculum Vitae. Ca romanii sunt creativi, este un lucru stiut.  M-am convins si eu de-a lungul timpului.

Lucrez intr-o agentie de publicitate si nu de putine ori am fost nevoita sa pun anuntuti de angajare si apoi sa si angajez oameni, pentru diverse proiecte. In aceste situatii, am fost nevoita sa concep anunturi cat mai atractive, simple si de efect. Fara cuvinte pompoase si informatii inutile. De cele mai multe ori am apelat insa, la site-uri specializate. Acestea ofera niste templat-uri pentru fiecare tip de anunt pe care vrei sa-l postezi. Unul dintre acestea si cel mai des folosit este Bestjobs. In afara de costurile mici percepute, ai campuri predefinite astfel incat pe tine ca angajator te scuteste de o munca in plus.

Recent, una dintre colegele mele din Brasov dorea un part-time la ea in oras. I-am oferit cea mai simpla solutie: locuri de munca Brasov. Apoi, pentru ca-mi era draga, i-am dat niste sfaturi despre cum trebuie sa arate CV-ul ei, ce trebuie sa contina si mai ales ce nu trebuie sa contina. I-am recomandat modelul de CV european pentru a-i creste sansele de a fi chemata la interviu. Si a fost chemata! Si pentru ca este pasionata de calculatoare, si-a gasit un job de programator, are un program flexibil si este mai tot timplu online. Lucru care pe mine ma bucura foarte tare. Asa putem sa povestim si noi, fara sa ne incarcam facturile la telefon.

 

Lasă un răspuns

