alegerea

Sunt de moda veche intr-un fel. Imi plac hainele clasice, mancarea traditionala si imi plac magazinele in care pot intra si proba haine. Si cu tehnologia mi-e destul de greu. Sau mi-a fost. Imi place sa scriu, dar cu creionul. Acum folosesc un laptop. E ok, imi place. Dar din cand in cand mai folosesc o foaie si-un creion pentru a-mi pune ideile in ordine. Zilele trecute aveam nevoie de un router wireless pentru acasa. Aveam internet clasic, dar aveam chef sa stau in living si sa-mi scriu articolele pentru revista online pentru care scriam din cand in cand. Ma simteam inspirata in living. Cum vremea din ultimele zile a fost neprietenoasa, m-am hotarat sa caut un magazin online de unde sa pot cumpara unul. Evident ca am gasit numeroase magazine care se intreceau in oferte, pana cand am dat peste SigmaNET. Nu-l stiam. Eram curioasa sa vad ce ofera, ce preturi are si in cat timp livreaza. Cred ca cel mai important la ora aceea cand m-am hotarat sa-mi iau un router wireless, era timpul de livrare.

Ceea ce am gasit, mi-a placut. SigmaNET este un magazin online it si motto-ul lor este: cea mai inteleapta alegere a ta. Chiar mi-a placut cum suna! Si site-ul era bine structurat. M-am plimbat un pic pe-acolo, mi-am ales nu doar un router, ci mai multe componente si mai mult decat atat am trimis link-ul lor si unor prieteni de-ai mei. Stiam ca sunt si ei in cautari de diverse componente si ca se vor bucura ca le-am trimis. Acum sunt fericita! Pot scrie de oriunde din casa, datorita noului meu router.

 

Lasă un răspuns

