asigurare

In fiecare zi vedem la televizor si auzim la radio despre cum sa traiesti sanatos. Ba sa mergem cel putin o jumatate de ora pe jos, ba sa bem doi litri de apa pe zi, ba ca sarea si grasimile in exces dauneaza grav sanatatii. Sau cele cu: consumati fructe si legume, in fiecare zi. Printre ele se mai afla ocazional campaniile facute impreuna cu Politia Romana, cele care te avertizeaza sa conduci cu grija. Sa ai grija de viata ta!

Fiecare dintre noi avem un mod de viata. Sanatos sau nu. Putem sa facem sport. Sau putem sa folosim produse cosmetice naturale. Si putem sa conducem o masina. Oare sa conduci in fiecare zi, nu inseamna ca iti asumi un risc? Bine si in celelalte cazuri ti le asumi, doar ca rezultatele nu se vad imediat. Dar daca sofezi imprudent? Iti pui viata ta in pericol, in primul rand si-apoi pe a celorlalti. Si ce faci in sensul asta? Conduci prudent, evident. Dar daca nu este vina ta, ai o masina sigura, dar este facuta praf la un accident? Raspunsul pe care l-am primit instantaneu a fost: imi fac asigurare. Majoritatea celor care isi fac asigurare, o fac pentru ca e obligatorie si pentru ca le e teama ca-i opreste politia si isi iau amenda.

De curand, am primit cadou o masina. N-are importanta marca. Este o masina care mi se potriveste. Am cautat informatii despre ce asigurare mi s-ar potrivi cel mai bine. Evident ca am gasit numeroase firme, cu oferte peste oferte, insa parca niciuna nu se potrivea cu mine. Intai m-am documentat si dupa numeroase cautari si intrebari adresate prietenilor, m-am gandit sa vad si cat ma costa o astfel de asigurare. Am gasit la RCA ceea ce cautam. Exista RCA online unde poti sa vezi exact cat platesti pentru ceea ce iti doresti. Lucru pe care l-am facut. Mi se parea un pret bun pentru ceea ce primeam in schimb. Evident, ca in prima faza mi-am facut doar asigurarea obligatorie. Apoi, gandindu-ma la masina mea noua primita, mi-am facut o asigurare casco. Full casco. Acum sunt linistita. Mi-e foarta draga masina mea si o folosesc ori de cate ori am nevoie.  Sau pur si simplu cand vreau sa ma plimb.

Tu ce asigurare ti-ai facut?

Lasă un răspuns

