effective targeted online advertising

Imi place cum suna. Nu ma pricep foarte mult la advertisingul online, dar cred ca as putea sa invat.

Effective targeted online advertising pe scurt Stake TAG m-a facut curioasa si astfel am ajuns pe pagina aceasta.

Stake TAG imi place si mai mult cum suna. Imi place pentru ca are litera ‘k’ si in marketing este o vorba, cum ca litera ‘k’ vinde. Si este si adevarat. De-aia marketing inseamna si vanzare. Uitati-va la Kotler!

Am mare incredere ca site-ul va deveni unul dintre cele mai cautate (chiar daca el este primul de acest gen, vor mai urma si altele) si cu siguranta va avea  un mare success. Nu doar pentru ca stiu cine este in spatele lui, ci pentru ca asta este menirea lui. Din ceea ce am vazut eu pana acum, lucrurile foarte bune se fac cu rabdare si cu pasi marunti.

Asadar, dragi bloggeri, webmasters, advertisers sau freelancers aveti incredere in Stake Tag. Daca dati click pe linkul de mai inainte, sunteti unde trebuie. Veti gasi modalitati de parteneriat avantajoase, stiind si stabilind inca de la inceput termeni clari de colaborare.

Stake TAG este promotorul site-urilor din Romania destinat targetarii eficiente a advertisingului online direct, propunand o metoda avantgardista de atingere a tintelor de advertising, punand fata in fata, oferta si cererea, ofertantul si prestatorul de servicii, advertiserul si freelancerul, intr-un cadru adecvat si profesionist.

In cateva cuvinte, Stake TAG este un site menit sa eficientizeze advertisingul online direct.

Effective targeted online advertising. Un joc de cuvinte intre ‘stake=miza, interes, risc’ si ‘tag=eticheta’.

Care este miza ta?

logo-stake-tag-11

One response to “effective targeted online advertising

Lasă un răspuns

