crize in varianta gay

‘Parca-i o singura zi, una singura, lunga, lunga, lunga. N-are nume, n-are numar. Ai vrea s-o prinzi din zbor, s-o iei de gat si s-o intrebi: cum te cheama? […] spune!’ asa se intampla cand te indragostesti. Si dupa ce te indragostesti, ce se intampla? Iubesti! Simplu.

Crize in varianta gay este piesa care ne vorbeste despre iubirea dintre doi oameni de acelasi sex.

Este o piesa care vorbeste simplu, pe intelesul tuturor, indiferent pe cine iubim, despre banalitatea relatiilor, despre rutina intr-o relatie si despre ce se intampla cand nu-ti mai gasesti partenerul atragator si parca nimic nu mai este interesant.

Suna cunoscut? Sunt cunoscute toate acestea! Viziunea regizorilor Daniel Ionescu si Mihai Vantu armonizeza perfect cu minimalismul decorului, cu momentele de dans si cantecele live, cu jocul foarte bun si convingator al celor doi actori, Ionut Grama si Alec Secareanu si cu interventiile absolut delicioase ale celor doua protagoniste: Cristina Gavrus si Lacramioara Bradoschi.

Mi-a placut foarte mult. E diferit de tot ceea ce am vazut pana acum, de musical-uri romanesti vorbesc. Mi-a placut textul – mi-am amintit cu drag de teatrul absurd, mi-au placut muzica, mi-au placut interpretarea, dansul si locul.

Asadar, dragostea este prezenta in mai multe forme si de mai multe genuri si reuseste de fiecare data sa surprinda si sa genereze trairi si reactii neasteptate.Trebuie doar sa stii sa o primesti, sa o accepti si sa o daruiesti.

crize

One response to “crize in varianta gay

Lasă un răspuns

