exercitiu

Din copilarie am fost atrasa de mirifica lume a televiziunii, a radioului si a jurnalismului in general. Mi-ar fi placut sa ma fac ziarista. Cineva imi spunea „daca poti sa scrii oricand, despre orice, atunci ai putea sa dai la jurnalism”. Nu am dat si nici nu am stiut vreodata daca as fi putut sa scriu oricad, despre orice. Mai intai am fost Carrie Bradshaw. In imbracaminte, apoi in atitudine. Mai tarziu am ajuns sa scriu, din cand in cand, la o revista de fashion and beauty.

Apoi am vrut sa ma fac Miranda Priestley. Am inceput sa nu mai ratez niciun eveniment legat de fashion si aveam intotdeauna o parere despre ceea ce este sau nu este hot.

Apoi m-am reindragostit de teatru si de scris si asa am redevenit EU.

Acum, facand un exercitiu de imaginatie, la final de competitie SuperBlog, recunosc ca mi-ar placea sa lucrez la unii dintre cei ce au fost parteneri media anul acesta. Si imi vine in minte intrebarea: „cum ar fi fost daca as fi fost…”

Si primul lucru care imi vine in minte este reporter. Cum ar fi fost daca as fi lucrat la Radio Lynx? Ce mi-ar fi placut sa fac? In primul rand, as fi avut o emisiune despre teatru. Cu invitati din lumea teatrului romanesc. Apoi, pentru ca Radio Lynx este partenerul competitiei SuperBlog, as fi avut grija sa dau o proba concurentilor legata de teatru. Si as fi facut un parteneriat cu unul dintre teatre si primilor trei cei mai buni, le-as fi dat invitatii la o premiera.

Daca as fi facut parte din echipa Trilulilu.ro, as fi lansat o invitatie concurentilor de a comenta intr-un mod funny sectiunile de pe site. Si pe cele mai nostime, le-as fi ilustrat, le-as fi pus intr-un clip si le-as fi facut publice.

Daca as fi faut parte din echipa Connect, la probele date la sectiunea IT, i-as fi invitat pe concurenti sa creeze un buton care accesat sa duca la SuperBlog, unde ar fi putut sa fie puse cele mai bune articole ale probelor IT care au fost propuse in competitie.

La PHOTO magazine m-as fi ocupat de sectiunea foto unde sa fie postate pozele cele mai reusite cu locurile unde se pot citi cartile Nemira.

La PRwave, as fi moderat o rubrica permanenta despre cum si-ar promova concurentii propriile bloguri si implicit, competitia din care fac parte.

121.ro este un site dedicat femeilor senzationale. Mi-ar fi placut sa fiu redactor si alaturi de sponsorii LuxuryGifts si Nemira, as fi dezbatut discutii „cum vedeti voi femeia senzationala printr-o bijuterie” si „cum vedeti voi femeia senzationala printr-o carte”. Apoi in sectiunea dedicata competitiei, as fi publicat cele mai bune articole si as fi invitat cititorii sa le aprecieze.

Cam acestea sunt locurile pe care le-as alege in acest moment pentru inceputul unei colaborari.

Imi vine in minte replica lui Humphrey Bogart: „I think this is the beginning of a beautiful friendship”.

I think it was a wonderful competition, superBlog 2012.

Lasă un răspuns

