Schönberg

Tradus inseamna Dealu Frumos.

Gandindu-ma doar la traducerea din limba germana, ma duc cu gandul la un loc frumos. Un loc cu oameni frumosi si neobisnuit de simpli, care au reusit de-a lungul timpului sa-si pastreze aceste calitati.

Nu am vazut acel loc. As minti daca as spune ca da. Dar am vazut putin din el, intr-un scurt-metraj (Fata din Transilvania), un trailer pentru un film documentar participant la Festivalul International de Film, Diaporama si Fotografie de la Voronet (https://vimeo.com/53414636) si am citit cate ceva pe un blog care apartine unor oameni din acel sat (Asociatia Oameni pentru Arta).

Si am ramasa fara cuvinte. Acel loc exista si e minunat! Si m-am bucurat ca exista oameni care vor sa-l arate lumii. Pentru ca se pare ca lumea a cam uitat de el.

Lasă un răspuns

