de-ar fi sa fiu

De foarte multe ori din copilaria mea frumoasa si pana acum am fost asemuita cu o floare. O floare frumoasa, cu multe petale. Senina, calda si zambitoare. Mi se potriveste! Florile sunt sensibile. Sensibilitatea mi se potriveste!

E greu sa scriu despre mine si sa ma aseman cu ceva. As putea sa ma descriu prin trairile superbe, impresii, simtire si inteligenta. De-ar fi sa fiu o masina 4×4, cu siguranta as fi SUV. RAV4. Neagra. Mi s-ar potrivi de minune. Este eleganta si fina dar in acelasi timp puternica. Asa cum sunt si eu.

Ar fi potrivita sa ajung oriunde mi-as dori. Este de neegalat. Se potriveste perfect cu simtirile mele si este in armonie perecta cu stilul meu! Este gratioasa dar spatioasa si imi ofera tot confortul de care am nevoie. Este potrivita pentru ca asa cum mie imi place sa descopar locuri noi de care sa ma indragostesc, RAV4 ar face acelasi lucru. M-ar purta oriunde acolo unde as vrea sa ajung.

Adevar sau iluzie? Chiar conteaza! Este adevar. Este RAV4 de care m-am indragostit. Today, Tomorrow, Toyota!

Adevar sau iluzie la superBlog 2012?

Lasă un răspuns

