casuta

Pasiunea mea pentru teatru nu se traduce doar in a merge la teatru si de a scrie recenzii despre piesele vazute.  Ea inseamna studiu intens, din ce in ce mai aprofundat, in vederea scrierii unui scenariu pentru o piesa si pentru punerea acesteia in scena, intr-un mediu neconventional.

Recent in Romania, a aparut ‘teatrul de sufragerie’, unde regizorul te invita in sufrageria lui pentru a-i urmari piesa.

Placandu-mi foarte mult locurile inedite, atat pentru citit cat si pentru vizionarea unei piese de teatru si fiind fascinata de filmele copilariei mele, am ales un loc deosebit pentru o lectura deosebita. O casuta in copac. Si nu oricare! Aceasta imi ofera spatiul necesar pentru visare: sa am propria mea piesa de teatru, sa fie jucata intr-o casuta ca cea ilustrata mai jos si la repetitii sa se citeasca din cartea lui Peter Brook, ‘Fara secrete. Ganduri despre actorie si teatru’, recent aparuta la Editura Nemira.

‘In teatru, diavolul e plictiseala’, spunea Peter Brook. Asa se intampla si cu cititul. Nu poti pastra la infinit acelasi loc pentru citit, iti pierzi interesul! ‘Teatrul este viata’, spune acelasi Brook si trebuie sa il experimentam ca atare.

Spectacol de cuvinte la superBlog 2012, cu ajutorul:

2 responses to “casuta

Lasă un răspuns

