roz. tanti roz

‘Draga Dumnezeu,

Pe mine ma cheama Oscar, am zece ani, am dat foc pisicii, cainelui si casei (cred ca s-au prajit chiar si pestisorii rosii din borcan), iar asta e prima scrisoare pe care ti-o trimit, fiindca pana acum n-am avut timp din pricina scolii […]

P.S. Nu-ti stiu adresa, ce fac?’

Aceasta este prima scrisoare pe care un pusti, Oscar, i-o scrie lui Dumnezeu. E-adevarat, nu-i stie adresa, dar acest lucru nu-l impiedica sa-i scrie. Si nu numai o data!

Evident, vorbesc despre ‘Oscar si Tanti Roz’ scrisa de Eric – Emmanuel Schmitt si pe care o puteti vedea la Teatrul Bulandra, in regia lui Chris Simion.

N-am sa dezvalui aici subiectul piesei si nici nu am sa vorbesc despre profunzimea ei. Am sa va invit sa o vedeti! Tot ce pot sa va divulg este ca frumusetea povestii este redusa la esential, o zi cat zece ani si este vazuta prin sensibilitatea si emotia scriitorului, un fin cunoscator al sufletului uman.

Dau viata povestii: Marius Manole, Oana Pellea, Antoaneta Cojocaru si Cristina Cassian. Un regal actoricesc intr-o admirbila creatie a lui Eric – Emmanuel Schmitt.

Este genul de spectacol pe care ar trebui sa-l vedem de mai multe ori. Face bine la suflet!

 

Programari spectacol: 16,17,18, 20, 21 noiembrie, ora 19.00, Sala Toma Caragiu.

Lasă un răspuns

